+ A ESTRELA da AD3105 +

Publicado por Javier de Montse CCaná El 05 junio 2008 1 comentarios

  • Ela foi a "clave",
  • a responsable de todo.

Sin Ela, nin Asamblea nin Igrexa nin Esperanza.

.

Por Ela -Estrela da Evanxelización- somos Vida, Familia, unidos polo Amor.

Grazas !

1 comentarios por + A ESTRELA da AD3105 +

  1. escribió:

    Anónimo Se nota, se siente, ¡¡¡MARÍA está presente!!!